Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Nabór na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci i wnuków
byłych pracowników PGR w ramach programu Cyfrowa Gmina
Gmina Naruszewo zamierza ubiegać się o środki w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina -Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR” - Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU - Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.
Środki zostaną przeznaczone na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników Państwowych Przedsiębiorstw Gospodarki Rolnej (zwanych dalej PPGR). Głównym celem programu jest wyeliminowanie ograniczeń związanych z dostępem do komputera i internetu, które pojawiły się w czasie pandemii COVID-19 i związaną z nią nauką zdalną.
Gmina może otrzymać dofinansowanie na:
Ze wsparcia będą mogli skorzystać uczniowie uczęszczający do szkół podstawowych oraz szkół średnich, którzy spełniają łącznie następujące przesłanki:
Warunkiem niezbędnym udziału w projekcie jest złożenie Oświadczenia dla rodzica/opiekuna prawnego lub Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność, które będą podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminę Naruszewo. Do oświadczenia należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Warunkiem zakwalifikowania do udziału w projekcie jest m.in. złożenie przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka lub pełnoletniego ucznia szkoły średniej następujących dokumentów:
Uwaga ! ! !
Warunkiem koniecznym ubiegania się Gminy Naruszewo o środki w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina jest uzyskanie przez Gminę Naruszewo pozytywnej opinii KOWR, w zakresie:
W przypadku udzielenia grantu w kwocie niższej niż wnioskowana przez Gminę, o zakwalifikowaniu do udziału w projekcie będzie decydowała kolejność zgłoszeń.
W przypadku nie udzielenia grantu Gminie Naruszewo projekt nie będzie realizowany, a złożone dokumenty będą przechowywane przez Urząd Gminy w Naruszewie, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, do czasu ich wybrakowania.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Naruszewie – sekretarz gminy lub pod numerem telefonu 236631051 wew. 22.
Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Naruszewie lub przesłać na adres:
Urząd Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 października 2021 roku godzina 16:00
(decyduje data wpływu do Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną po terminie, zostaną zniszczone.
Więcej informacji https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr