Zgodnie z zapisami Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Gminy w Naruszewie z dnia 21 lutego 2011 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radami działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 ze zm.) projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowych tych organizacji Wójt Gminy Naruszewo ogłasza konsultacje.
Cel i przedmiot konsultacji:
Stworzenie płaszczyzny wymiany poglądów, zapewnienie formy dialogu społecznego oraz wzajemnego informowania się i wyrażania opinii na temat projektu Uchwały Rady Gminy w Naruszewie w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2023.
Forma i zasięg terytorialny konsultacji:
W konsultacjach mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 ze zm.), działające na terenie Gminy Naruszewo, w zakresie określonym w ustawie, o której mowa powyżej. Konsultacje przeprowadza się w formie pisemnego zgłaszania opinii i uwag na formularzu zgłoszenia opinii (do pobrania w sekretariacie Urzędu Gminy lub poniżej).
Czas rozpoczęcia i zakończenia oraz miejsce konsultacji:
Uwagi i opinie wraz z uzasadnieniem proponowanych zmian należy składać w Urzędzie Gminy w Naruszewie (pok. nr 3), przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Naruszewo, Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres gmina@naruszewo.pl
Szczegółowe informacje poniżej: